onsdag 6 februari 2013

En stund jag vill minnas för alltid...

Jens åkte till Stockholm tidigt tidigt imorse. Jag somnade om. Hörde Penni 07.20 och gick då upp. Mys med välling och en liten stund senare vaknade Lotta. Nu ligger vi alla här på madrassen och myser tillsammans medan vi vaknar till. Penni pratar och tittar på Madicken, Lotta leker med sin bästa leksak och jag... jag njuter. Och lagrar allt för att minnas hur de ser ut, låter och luktar. Lagrar till sen, när jag ska säga att jag inte kommer ihåg att de någonsin varit i den här åldern alls. Försöker att lagra så jag åtminstone ska komma ihåg den här lyckliga känslan jag har där jag ligger bredvid det allra vackraste jag någonsin fått vara en del av.

Medan jag ligger där i mitt lyckorus med tåriga ögon och bara tittar på dessa fina tjejer... sprakar det till ordentligt och Lotta bajsar ner sig själv totalt. Har jag otur blir det nu det som lagrats i minnet för framtiden istället....



/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar