tisdag 9 oktober 2012

Tröttmössan på.

Vaknade för amning 05.20 idag. Inget konstigt eller ovanligt alls. Ammade och såg fram emot en stund till med sömn men en av oss hade andra planer. 7.00 somnade hon äntligen och 7.20 gick pappan upp för att göra välling till stora tjejen. Bara att gå upp och möta dagen.

Lämnade stora på dagis och såg fram emot en skön vilostund med lilla för att bota tröttheten efter natten och den tidiga morgonen. 2 amningar, ett långt vakenpass och diverse knöl och gråtattacker senare åkte jag och hämtade stora utan en minuts vila.

Efter mat och lite lek såg jag fram emot att bägge tjejerna skulle sova samtidigt så jag kunde stänga mina små blå en stund. En amning och lite knölande senare vaknade stora och jag satte på kaffe.

Nu ammar jag och ser fram emot att totalt tvärsomna direkt efter detta och få sova i sju timmar. Skönt så.

Over and out. Zzz...


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar