måndag 15 oktober 2012

Tankar efter tio.

Jag var trött. La mig tidigt, närmare bestämt för 2 timmar sedan. Jag sover inte. Kan inte. Vet inte varför. Nu är det nästan bara onödigt för nu är det 3 timmar sedan senaste amning och allt spänner och vill bara att lillan ska vakna.

Funderar på om det är ok att köra en dum och dummare och kasta en plastmugg (eller något mjukare) i huvudet så hon vaknar och sen låtsas som det regnar med ett glatt "heeey, I was wondering when you were going to wake up!" Inte det? Kanske bara petar lite på henne då?

Annars då? Regn. Jag verkar vara den enda som inte lider så värst av det. Tycker det är rätt mysigt att vara inne så mig stör det inte. Vi ska vara glada som har något väder alls! Det är inte alla som har det, inte (ett poäng om du tar vem som säger så!).

Haha om hon själv börjar väcka sig lite smått får jag väl i alla fall hjälpa henne på traven? Väl? Äsch, jag gört! Vad är det värsta som kan hända om man väcker ett barn som sover? (skrikfest maximum men det låtsas jag som att jag inte vet)

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar