fredag 5 oktober 2012

Okej, här kommer ett sånt där..

... jag är så lycklig inlägg. Consider yourself warned!

Jag är lycklig idag för att kvällen var så mysig igår med Svansbos och Britta!

Jag är lycklig över Keldas färdiga soppbaser!

Jag är lycklig över att kunna gå.

Jag är lycklig över frukost i lugn och ro.

Jag är lycklig över fredag och klapp och klang!

Jag är lycklig över fredagsmys med Penni och köttfredag med Jens!

Jag är lycklig över rolig helg framför mig.

Framför allt (och förmodligen anledningen till att jag känner mig så lycklig idag)...

JAG HAR FÅTT SOVA 7 TIMMAR I STRECK INATT!!!! 7!!!!! DET ÄR EN HEL NATT!!!! EN HEEEL!!!

Fantastiska bebis, jag förstod att du var något extra på en gång!

Någon som vill med ut och springa? Ja för jag har nämligen orken till det!
(alltså jag skulle aldrig ge mig ut och springa oavsett om fötterna var helt bra, alldeles för kallt, jobbigt, ansträngande och flåsigt. Skönare här med min tekopp, mackor med dubbla lager ost oh sen en havrepralin (läs självklart tre) till efterrätt. Jag skrev det där om springa mest för att låta cool faktiskt)


/iPhonemelie

2 kommentarer:

  1. ÅÅåååå vad avundsjuk jag blir på dina sovtimmar, men jag unnar dig dom såkart. Förstår din lycka.Ha en skön helg!!

    SvaraRadera