söndag 21 oktober 2012

Ljuvliga barn!

Igår blev vi bjudna (eventuellt bjöd vi in oss själva) till Pennis bästis och hennes föräldrar. Vi fick mycket god mat och trevligt sällskap och lullade sen hemåt på nattakvisten. Ja klockan var ju nio när vi tackade för oss då en timma efter sovdags, alltså praktiskt taget mitt i natten! Det var väldigt roligt att få gå bort och vara lite social och barnen skötte sig alldeles utmärkt!

Fulltankad med energi la jag mig sen och somnade 22.30 (bara en sån sak!). Lillan väckte mig sen för amning... 04.52!!! Det är alltså... tänka, tänka... en hel massa timmar!!!! Närmare bestämt nästan 6 1/2 timma! Helt otroligt trevligt! Sen somnade hon om och vi sov 2 1/2 timma till. Jo men jag tackar! Ljuvliga barn!

Nu tar vi söndag, det betyder ruschla undan, handla, laga mat och få päronen över på kvällsmat!


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar