torsdag 14 juni 2012

Ni anar inte...

... vad jag fick för överraskning igår kväll! 18.15 knackade det på dörren och när jag öppnade stod de finaste tjejerna ni kan tänka er där och sjöng ja må hon leva för full hals! Eftersom jag avbokade min födelsedagsbjudning med tanke på onda fötter och inte fått till en ny tog de saken i egna händer!

De kom med blommor, alkofri skumpa och jordgubbar och så fick jag en lapp...


När jag kryssat i den kom ännu en...


Valet föll på Kirin - kinamat och det var ett mycket bra val om jag får säga det själv! Inte helt otippat var den friterade bananen med glass favoriten!


Efter en trerätters middag och massa skratt och prat åkte jag hem varm, glad och rörd över dessa underbara människor jag har i min närhet. Jag blev så glad över detta ska ni veta och jag uppskattar er något otroligt!

Dessutom fick jag min egen "bra burk"! Jag har nu läst 3 lappar och försöker verkligen klara av att inte läsa alla på en gång. En om dagen är min målsättning. Jobbiga dagar kanske två. Det får man väl?

Hur som helst, stort tack till de finaste tjejer ni kan tänka er! Jag är varm, glad och rörd än!

2 kommentarer:

  1. Men!! Va fint gjort!!
    Ja det är härliga tjejer du har att göra med....och påhittiga!! (Det verkar ni vara hela bunten)

    Härligt!!

    Hejja dig och dina tjejer!!

    SvaraRadera
  2. Åh, va mysigt det ser ut. Va roligt att det blev så lyckat! Önskar jag kunde vart med. Men tänk, från och med lördag är jag Arbogabo, då kan vi äntligen börja ses lite oftare :)

    SvaraRadera