onsdag 13 juni 2012

Jag varnar för svordomar!

Jag blir så otroligt trött på dessa idiotiska jäkla fötter! Jag är så trött på dem att jag bara vill skrika rätt ut det högsta jag någonsin kan!!! 15 minuter fick min dotter i lekparken idag. Sen klarade jag inte mer fast jag verkligen försökte på ren envishet. Hon hade ju så roligt! Men fötterna brände som om jag stod på eld och till slut blir smärtan olidlig. Hur mycket jag än försöker tänka bort den.

15 minuter i en lekpark ståendes på fötterna resulterade i högläge i soffan i 30 minuter och nu börjar smärtan avta så smått. Men bara så länge jag ligger still. Så fort jag går är helvetet igång igen! Min lilla leker för sig själv här bredvid och jag är frustrerad, arg och förtvivlat jävla ledsen! Hur fan ska det bli? Hur ska det bli med två när jag inte kan roa en? Jävla fötter! Jävla skitfötter!

Jag vet att det finns värre saker men precis just nu är jag i denna känsla och behövde svära ur mig! För det är tamejfan så in i helvete jävla jobbigt att ha ont och inte kunna göra det man vill!!!

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Usch ja jävla fötter! Så himla tråkigt att läsa :( Koppla bort oron för framtiden nu en stund och boosta sol, frid och roligheter i Lysekil. Puss

    SvaraRadera