måndag 4 juni 2012

Just Friends...

Jag fullkomligt dör av skratt när jag ser denna film! Ryan Reynold är underbart rolig och hans mimspel är utom denna värld! Har ni inte sett den så se den för guds skull! Nu! Ni förstår ju inte ens vad ni missat! Hittade en liten hopklippning med några roliga scener, men frågar du mig har de missat den roligaste av alla, men den ska jag inte tala om utan låta er se och fundera ut själva! hur som helst är det en underbart rolig film och när den gick på tv förra veckan skrattade jag så mycket att jag inte fick någon luft, kinderna gjorde till slut ont och jag fick träningsverk i magen. Och ni vet att jag anses lite av en expert på det där med humor i film (i alla fall enligt mig själv)!

Så se den nu då och skriv gärna vad ni tyckte och om ni skrattade lika mycket som jag.

/e

1 kommentar:

  1. Älskar ihopklippningen!!! Haha :) måste se den nu!! :)

    SvaraRadera