fredag 1 juni 2012

Ett inlägg jag skrev 12.10 idag...

Jag vill knappt säga det men jag sitter hos sjukgymnasten och väntar på min tid. 12.15 ska jag vara här egentligen så jag är till och med ute i god tid. Inga problem finns denna gång har jag sett till...

... förutom det lilla problemet att mitt kort uppenbarligen inte fungerar här och jag hade 6 kronor i kontanter vilket gör att min sjukgymnast inte får betalt av mig idag utan måste lita på att jag betalar nästa gång. Hur han tog det? Han suckade och sa att mitt kort inte funkade. Att han inte visste varför det bara var så (när jag blev nervös och ställde tusen frågor om kortets nervösa sammanbrott.). Att jag väl får betala nästa gång då. Suckade sen igen och bad mig sitta ner och vänta.

Varsågod sjukgymnasten. Du behöver inte säga med ord att jag är din favorit. Jag vet det ändå. Jag känner det med hela mig! Härligt det här med relationer! Antar att du är lika glad som jag över just denna, min käre sjukgymnast.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar