söndag 3 juni 2012

En väldigt bra helg...

... lider mot sitt slut. Vi har varit väldigt produktiva denna helg, något som alltid tilltalar mig mycket. Penni har fått flytta in till eget rum, något som inte alls varit populärt märkte vi. Det krävs lite tid att vänja sig skulle jag tro för nu är det verkligen inte roligt fastän alla ritualer innan och under läggning är samma, endast väggarna som skiljer tycker hon inte alls om det. Konstigt hur viktigt det är med vanor och hur svårt det är att bryta dem, även när man är liten.

Hur som helst spenderade vi gårdagen med att göra om i hennes rum och som tur var fick vår lilla "det är dumt att kasta saker någonsin ifall man behöver dem någon gång helt oväntat fast man inte gjort det hittills och ja det gäller även dig Jens"-familj hjälp av Josefinast som tog tag i saker och ting ordentligt. Rummet blir mycket bra, men är inte klart än så jag väntar med bilder.

Idag åkte vi till Ikea en sväng och jag körde runt mig i en lånerullstol eftersom fötterna absolut inte håller för detta enorma ställe! Man måste bara älska Ikea väl? Allt har de tänkt på verkligen, till och med lånerullstolar. Väldigt bra!

Sen står nu en av mina fina 30-årspresenter på plats i matrummet. Jag är mycket nöjd och tackar alla inblandade, det blev väldans bra!

Lekte lite med en app så här är helgen i några bilder...

















/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar