tisdag 5 juni 2012

5 saker jag verkligen gillar...

... som kors i taket inte går att äta!

1.


Mina hårbollar! Har två olika storlekar och med dem får man en snygg knut i håret på 3 minuter! Tack bästa Kajsa för att du introducerade mig och öppnade hårbollsvärlden för mig.

2.





Min mascara! Jag har allt provat många men går alltid tillbaka till just denna helt enkelt för att ingen annan kan mäta sig med den. På något sätt! Tack bästa Karro för att du introducerade mig för den och förändrade mitt fransliv för all franstid!

3.


Mjukisbyxor! Jag fullkomligt avgudar mjukisbyxor! Skulle i hemlighet alltid vilja gå klädd i dem! Vet inte vem jag ska tacka för introduktionen men även här är bästa Karro den jag tänker på som mjukisbyxkompis i korren! Så igen tackar jag dig finaste!

4.


Att jag sedan graviditet fått som självklarhet fått den bästa platsen i soffan, liggplatsen! Det tackar jag ödmjukast lillbebben i magen för!

5.


Liljekonvaljer! Dessa underbara vita små blommor gör mig lycklig inuti! Tack bästa moder natur för dessa små underverk!

(Jag gillar även verkligen en grej till fast i ultrasmyg. Så mycket smyg att jag aldrig någonsin tänker erkänna det på något sätt under några omständigheter! Men dessa två gör mycket gott till mina onda fötter och är ett givet måste då jag hår inomhus... (däremot gillar jag inte alls hur de ser ut men eftersom ingen vet att jag gillar dem och har dem på mig är det lugnt!))


Av sånt man kan äta gillar jag allt som är onyttigt och gör mig tjock! Fast jag är inte överförtjust i pizza. Är dock sjukligt förtjust i bakverk. På riktigt är det inte sunt på något sätt min relation till kakor, bakelser och andra bakverk. Och jag älskar det!

Jag gillar även att äta mitt äpple såhär...





Tycker helt enkelt att det bör godare så.

Där har ni mig gott folk. Vad gillar ni?

/iPhonemelie

2 kommentarer:

  1. Vad är det för hårbollar...? Hmm, du måste visa mig sen :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen oxå nyfiken på hårbollarna. Linda

    SvaraRadera