tisdag 5 juli 2011

Semester eller datanörd?

Ja vad ska jag säga... det här verkar gå sådär just nu på den här bloggportalen. Som jag ser det har jag två alternativ. Antingen tar jag semester från bloggen en vecka eller så instalerar jag I-tunes på pappas dator så jag kan föra över bilder till den. Inge roligt att blogga nu om jag inte kan lägga upp bilder på allt kul vi gör. Det kanske bara är jag men det känns inte lika härligt att beskriva bilden för er hur det såg ut när Penni doppade fötterna i havet för allra första gången eller skrattade högt när gungan flög genom luften.

Så hur blir det då? You tell me... Vad tycker ni?

/e

3 kommentarer:

  1. Inget snack om saken, INSTALLERA!

    SvaraRadera
  2. installera! (jag förstår inget av det tekniska men vad väntar du på)!

    SvaraRadera