fredag 29 juli 2011

Gårdagskvällen i bilder...

Tjejerna leker på filten... inte så mycket med varandra som med annat dock...


Förrätten var pilgrimsmussla på en badd av stuvad spenat och till det en getostmousse... 
Jo jag tackar jag!

Efterrätten blev jag så exalterad över att jag inte hann ta kort innan jag hade huggit in på den. Det var pannkakor inrullade i nutella med en bit vaniljglass med krokant i till. Jag finner inga passande ord för att beskriva denna efterrätt. Inga ord känns värdiga nog! Så gott var det!

Undrar ni varför inga kort finns på varmrätten beror det på Penni. Fråga henne. Hon kan berätta varför. Men gott gott var det i alla fall till slut! 

Eeh... ja... inga kommentarer...

 Fina Liza och finaste Tilde...






En väldigt trevlig kväll med otroligt god mat! Så tack Niklas, Sofia och Robert för allt! 

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar