måndag 18 juli 2011

Hjälp med tips!

Om ungefär 2 veckor åker jag till Ullared! Jag hör till den kategorin som absolut gillar att åka dit och denna gång är det extra roligt då vi hyrt stuga tors till fre en liten bit utanför Ullared. Dessutom åker vi med L, R och F så det känns väldigt skoj!

Men nu till den stora frågan... vad ska jag titta efter där denna gång? Penni fyller ett och ska börja på förskolan i oktober så jag önskar lite tips av er på vad man behöver tänka på inför det? Eller vad för saker hon kommer att tänkas behöva när hon blir ett? Eller vad som brukar vara bra att titta på där jämfört med här?

Tips uppskattas väldigt så man inte bara springer som en yr höna den dagen vi ska dit.

Så skriv! Snälla!

/e

4 kommentarer:

  1. Åh vad kul! Jag kom på några saker:
    Ryggsäck
    Mockasiner - det är kanske kallt på golven sen när vintern kommer..
    Halkstrumpor - bra att ha några extra
    Regnställ om hon inte redan har?
    "Galonisvantar"
    Penna som man kan namnmärka kläder med :)

    SvaraRadera
  2. Fleecefodrat regnställ! Det tycker jag är ett toppen plagg till kalla regndagar och slask! Ett fleece underställ skulle jag med satsa på som man kan ha när det blir kallare. De kostar ingenting där och jag tycker att de har varit toppen!

    SvaraRadera