lördag 16 juli 2011

Fantomen är...


... och förblir anonym uppenbarligen. Men grattis till dig snabbe och uppmärksamme. När du från och med nu rör dig står blixten stilla! Den som nu ser dig utan mask går en fasansfull död till mötes!

Och för oss andra, kom ihåg - du hittar aldrig Fantomen, han (eller hon?) hittar dig!

Vi var alltså på bio för er som var lite mindre uppmärksamma. Harry Potter, den sista och enligt mig även den bästa. Jag gillar bio! Jag gillar biopopcorn!

Penni fick lajja med sin snälla farmor och när vi kom hem sov hon så gott så vi hann med en till film. Gullivers resor med Jack Black. Helt okej, lite rolig ibland och lite larvig ibland. Precis som förväntat.

Nu återstår endast att kasta mig i bingen för denna gång. På återhörande hoppas jag!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar