söndag 10 juli 2011

Bildregn från semestern...

 Första gången på färjan...

 Utflykt till Röe gård... väldigt mysigt ställe nära Lysekil med en liten affär som hade underbara leksaker och inredningsprylar. Ett riktigt mysigt utflyktsmål en mulen dag.


 Lisbeths hus uppe i tröten...

 Bryggan i Lysekil...

 Fotogenica tjejer de här två. Är de kanske släkt?

 Penni gillar skor! Det uppmuntrar hennes mor!




 Penni gungar och gillar det! Varje gång hon kom fram till sin morfar som gav fart killade han henne under foten och hon skrattade hjärtligt och drog bort den. Sen när hon kom fram igen satte hon fram den till morfar så att han skulle killa igen. Det var så härligt att se dem. Jag blev alldeles varm inombords för det känns så fint när de skrattar och busar ihop.

 Penni och morfar leker i lekparken.

 Första doppet i havet med bästisen mormor. Inte många minuter ville Penni vara ifrån sin mormor denna vecka. Det värmer mig också. Jag vill att de ska vara bästisar för alltid. Som jag och min mor.


Penni fick en båt av Lisbeth som vi provade... det var jättekul verkligen. Förutom att det inte alls var det. Hon skrek som en tok hela tiden så vi fick ta upp henne ur den. Vi kanske får prova lite i taget i minipoolen eller badkaret först...
 Kalas hos min snygga farmor som fyllde 87 år! Grattis grattis och heja farmor!

 På färjan hem igen den där sorgliga dagen...


En så underbar semester.
Underbar!

/e

1 kommentar:

  1. Finfina bilder på en fin familj! Ser ut som att ni haft det riktigt bra. Den där Lisbeth måste jag också lära känna, med tanke på inlägget ovan... Kram Karro

    SvaraRadera