fredag 15 juli 2011

Gårdagskvällen...


Igår var det pysselkväll i allra högsta grad. Vi pyslade (lite i alla fall), åt god mat, drack gott vin, pratade om viktigt och oviktigt och spelade sällskapsspel. En mycket trevlig kväll i min smak. Dock kände jag mig lite trött när klockan blev midnatt eftersom jag numera har dygnsrytm som en pensionär (i alla fall en sådan som är kvällstrött och lägger sig i tid...) så något singstar hanns helt enkelt inte med. Nu när jag tänker på det skulle jag verkligen vilja ha en "party like it's Linda's birthday" fest där vi kör all in på allt! Det var så längesen. Men jag är för rädd för dagen efter nu för tiden. Släpper det så småningom tro?

Hur som helst var det en väldigt mysig kväll och jag är få förtjust i mina pysselpolare! Längtar alltid till nästa gång.

/e

1 kommentar:

  1. Jag befarar att dagen efter alltid kommer spöka. Å jag tänker att man ibland faktiskt får offra sig. Speciellt när det kommer till singstar:P pussa Penni från mig. Kram

    SvaraRadera