söndag 10 juli 2011

Kvällens rätt!

Har man varit på västkusten får man allt ta och bjuda in R på lite skaldjur! Så det gjorde vi. R, L och F kom över och hela kvällen tillbringades på altanen, precis så jag vill ha det. Jag trivdes. Mycket!

Jens grillade färsk makrill och till det åt vi färskpotatis, romsås Alex style samt färska räkor, rökta räkor och en liten havskräfta. Det var inte dåligt idag heller må jag säga. Inte dåligt alls...


Efter maten testade R telen lite för att känna in sig. Tror nog han blev såld han med och jag må bara säga att det är inte för inte den är med på topp 10 listan av käraste ägodel! (först skrev jag topp 5, men fick ändra till topp 10 för att jag insåg att det kanske inte stämmer  med just 5. Dock fick jag nu lite dåligt samvete och tänkte att jag undrar om jag egentligen tycker att den är på topp 10 heller. Det finns ju så många saker jag värdesätter mer än en telefon eftersom den trots allt är utbytbar. Så jag ändrade till topp 20. Sen kändes inte det särskilt speciellt så jag ändrade tillbaka. Sen tänkte jag radera det helt men istället skrev jag en uppsats om hur jag tänkt fram och tillbaka och nu borde jag göra ett högt pangljud eller något sådant så ni vaknar igen. Så PANG!!) Han gillade telefonen i alla fall.

Här testar han kameran lite...


J och R visar hur glada de är. Ser ni inte, de är ju helt i exstas nästan. man nästan ser hur glädjen osar ut genom näsborrarna. Glada pojkar. Fint kort. 
Kanske borde rama in det. Ja för att minnas hur glada de var alltså.

Tack för en så trevlig kväll, nu väntar sömnen!

/e

1 kommentar: