måndag 18 juli 2011

Min montenegrin...

Jag gick nyss in och kollade från vilka länder jag hade läsare denna vecka, eller ja... förra veckan antar jag. Jag brukar göra det med jämna mellanrum bara för att det är kul att se. Oftast antar jag att det är folk från andra länder som klickat sig hit av misstag när det letat efter något annat, men ibland händer det. Som idag. Idag såg jag namnet på ett land som gjorde mig så glad. Montenegro...

I Montenegro finns just nu en bit av mitt hjärta och det gjorde mig sådär varm inombords av att veta att hon är med mig även fast hon är där borta. Jag som senast igår (som alltid på söndagar!!) kände en enorm längtan efter henne. Det lindrades lite nu även om det känns som för evigt tills slutet på augusti.

Min fina, snälla, generösa, roliga, passionerade vän! Hoppas du har roligt och verkligen njuter av semestern och det härliga vädret. Jag sitter här i regnet och tänker att jag kanske skulle ta och sätta på lite cows music. Ja för att komma i stämning menar jag!

Älskade Adela, min underbara Montenegrin. Det gjorde min dag att du är med mig! Jag är med dig också.
I varje Long Island.... (och det kan ju bli en del, eller?)

Puss

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar