onsdag 13 juli 2011

Jag har överträffat mig själv!

Skulle äta lunch... hann inte handla med mig något för Penni var vråltrött och somnade i bilen. Hade inget hemma (trodde jag) och var ändå bara sugen på sallad, som alltid på sommaren. Nu gjorde jag en liten plocktallrik med ägg, avocado, gurka, tomat, lite fetaost, silverlök och till det gjorde jag små rullar av rökt skinka och pepparrotsost. Allt detta gömde sig i kylskåpet och jag fick en festlunch vill jag lova! Blev ingen bild dock för jag var alldeles för hungrig!

Nu är jag mätt och belåten. Ikväll kommer Nina, Camilla  och kanske Annika. Altanen ropar och vi måste svara. Det måste vi ju bara. Älskar altanhäng!

Penni sover nu så jag ska sätta fart och göra något vettigt. Inta position på soffan på altanen med en bok.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar