onsdag 6 juli 2011

Kvällsrapport...

Undrar ni hur min lilla mår? Hon har feber. Ont i tanden som håller på att komma upp nu. Emellanåt har hon varit go och glad, emellanåt... vad ska jag säga... mindre go och mindre glad. Hon har sett ut såhär mellan varven, fast lite äldre såklart.


Sen fick hon sin tandborste. Då blev det lite bättre igen. Det är ett aber det där med tänderna.

Ett aber säger jag.

I övrigt... inte mycket. Med febertjej följer lugn kväll och lite mat hemma bara. Får se om jag kanske pallrar mig ut för att vara lite social en stund senare, men nu blir det lugnt häng i soffan en stund innan maten. Blev ingen tre-rätters idag utan den kör vi imorgon istället. Går lika bra med selleri.

Nu blev jag serverad ett glas rött så jag tror vi stoppar här.

/e

1 kommentar:

  1. R som i Räkan7 juli 2011 kl. 11:10

    Jag har redan varit på Jens, men jag tror att jag gör rätt i att även lägga lite press på familjens överhuvud. Om det finns möjlighet(dvs. plats i kylväska+kylklampar) så vill jag beställa något gott från lysekil. Gott=räkor eller musslor eller vad som helst i skaldjursväg. Ingen press eller så.. men NI ÄR VÄRLDENS BÄSTA NÅGONSIN GENOM ALLA TIDER OCH JAG KOMMER KYSSA ERA FÖTTER OCH SLICKA ERA BEN OCH KLAPPA ERAT BARN OCH JAG VET INTE VAD MER NÄR NI KOMMER HEM om ni fixar det.

    SvaraRadera