söndag 28 juli 2013

You better run rabbit!

Efter en nattning av minsting med envishet till och med värre än störsting (finns minsting finns behov av störsting, inte sant?!), tänker jag två saker...

1. Det här är pay back för hur jag själv var som liten vad det gäller sömnen. Jag får nu känna på det mina föräldrar fick dras med under min uppväxt och det har lett till en önskan om att få säga förlååååååt! Jag toge allt tillbaka't om jag bara kunde!
Karma's a bitch!

2. Efter att ha sjungt "I ett hus i skogens hus" 556 gånger känner jag lite att kommer den där harfan och knackar på min dörr har jag ihjäl honom själv.

God natt. Jag tänker i alla fall inte bråka om att sova eller ej. Skönt det.

Ps: ikväll nynnar jag inte R Kelly låten märker jag utan "Gustav bor under en trappa..." med Kjell Höglund. Av oklar anledning.

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Hemma i Sverige! Internet! Och vad ska jag göra då? Läsa ikapp den senaste månadens blogginlägg från dig såklart, jag blir nästan lite pirrig när jag tänker på det :) Puss Barro

    SvaraRadera