onsdag 3 juli 2013

Tips och tricks...

Eller kanske mest tips i det här fallet då...

Ena väggen i vårt vardagsrum pryds av foton i ramar. Inget ovanligt med det alls, hittar man både här och där. Nu har jag precis bytt från svart/vita bilder till färgbilder då jag tyckte de svart/vita var mer grå och gav ett dystert intryck. Tycker det blev gladare här hemma nu.





Mitt tips är Fujidirekt! Det kostar knappt en skjortknapp att framkalla och förstora bilder hos den och bilderna blir väldigt klara och fina! Det är snabb leverans och hemsidan krånglar sällan. Jag är väldigt nöjd med dem får jag lov att säga!

Så. Det var dagens tips. Får se vad jag önskar dela med mig för visdom näst. Kan tro ni sitter som på nålar! Kanske ni kan dokumentera hur ni ser ut och sen framkalla bilderna hos Fujidirekt! Haha.



Jag. På nålar.
Tack för mig.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar