söndag 7 juli 2013

Lata dagar i Lysekil!

Jag har det så härligt här vill jag lova! Solen lyser, vattnet glittrar och måsarna skriker. Det sistnämnda kanske jag inte är helt överförtjust i visserligen men det hör väl till Västkusten det med på någe vis.

Ikväll spelar Gyllene Tider. Här hemma laddar vi för en helvild, totalcrazy kväll... i soffan... med mjukisar... och kanske en sommarpratare i öronen. Det är så galet det blir i den här småbarnsfamiljen och det känns faktiskt inte så tokigt. Jag tar ut det mesta jag kan av dagarna här nere istället. Kvällarna är till för att ladda... batterierna för att orka med morgondagen istället. Det skulle hon vetat, Emelie 22 år.




Penni badade... nästan...



Penni fick en glass. Sen kom pappa med sin glass. Då blev det helt plötsligt Pennis glass istället... Varför? För att hon är smart!


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar