lördag 13 juli 2013

En utflykt!




Tjejerna tog med oss på en utflykt häromdagen. Den tog oss till Borås djurpark!



Vi åt lunch vid savannen med en utsikt av elefanter, zebror och giraffer!



Penni har tuffat till sig ordentligt och pratade med giraffen och plockade lite gräs till honom.



Den enda bild på djur jag tog med min telefon...




Sen körde Lotta oss hem igen och alla var vi mycket nöjda efter dagens bravader!

Nämnas bör väl kanske att såklart kissade penni utanför blöjan, jag satte mig på en öppnad smoothie som flöt ut över hela baken, en öppen vattenflaska lades över alla extrakläder som då blev dyngsura och bägge barnen både spillde ner sig och kröp i jord och sand. Ja så ni inte trodde att det var superfamiljen i via-reklamen som var på utflykt alltså. Nej, nej, allt var precis i sin ordning. Smutsiga barn är glada barn har jag hört!

En mycket rolig dag!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar