söndag 14 juli 2013

Tips och tricks!

Ok, här kommer något som kommer förändra hela världen för er! Skaka om marken ni står på ordentligt och röra om själva grunden ni tror ni har byggt upp vad gäller er världsbild!

Eller ja... det kanske är en mild överdrift eventuellt. Men det kommer definitivt att ge er mjuka fötter och en god lukt! Det kan jag lova!

Jag fick för ett tag sen dessa i present (från Redville som ni kanske minns) och nu har jag provat både babyprodukterna och dessa för vuxna och jag är helt förälskad i bägge två! Fotkrämen är utan tvekan den bästa kräm jag haft, alla kategorier! Jag har så mjuka fötter nu att lottas bebisrumpa känns som sandpapper i jämförelse!




OBS: vill förtydliga att jag inte skriver detta för att jag fick dem utan för att de verkligen är så bra! Jag är alltså inte sponsrad av Sebamed... ääään... men har inget emot att bli om ni nu råkar halka in här ni som styr skeppet som är detta företag! Jag har faktiskt efter att ha provat dessa två köpt själv på Apoteket en till fotkräm, ansiktskräm, benkräm, schampo och balsam (de två sistnämnda är jag inte riktigt lika nöjd med dock så där går jag tillbaka till mitt gamla schampo igen.) Men de två ni ser på bild här är numera ett "kan inte leva utan"!

Så önskar ni lena, mjuka fötter utan riv i hälarna vet ni nu vad ni ska satsa på! Finns på Apoteket.

Tänk på mig sen när ni är helt hänförda över hur mjuka fötter ni har!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar