fredag 12 juli 2013

Saker jag gör...

Jag kommer ofta på mig själv göra saker jag egentligen inte alls håller med om eller tycker är särskilt smart. Jag tror någonstans i huvudet att det finns en bra anledning till att jag gör dessa saker men i de flesta fall är jag nog bara mest knäpp!

Idag är ett exempel av många likadana där jag försöker vara lite tidseffektiv eller något åt det hållet i alla fall tror jag hjärnan tänkte då den plockade upp bilnyckeln lite i förväg för att ha den redo när det var dags...


Va? Ser ni inte min bil säger ni? Men vänta lite...


Va? Inte nu heller fast jag zoomat? Ok, vänta lite igen då...


Där! Det är den med takboxen!

Note to self: om det inte ens går att se bilen ordentligt om man zoomar in till max, så är man helt enkelt för långt bort för att ha nyckeln framme och redo!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar