onsdag 31 juli 2013

En bästis.

Det finaste man kan ha i livet är en god vän. En vän som är en så nära att den känner en bättre än vad man själv gör. En som känns lika självklar för en som ens egen spegelbild. En man kan prata om allt med, som aldrig dömer, och som alltid älskar en. Oavsett vad.

Jag är så lyckligt lottad i det avseendet. Jag har flera precis sådana vänner. Sådana som jag älskar lika mycket som min familj. Sådana som jag inte skulle klara mig utan en vecka.

Jag önskar dig sådana vänner min älskade dotter, genom hela livet. Där kärleken och glädjen lyser ur era ögon bara ni får vara tillsammans. Precis som den gör idag när ni ses, du och din bästis. Jag önskar att ni skrattar lika härligt tillsammans i en karusell om 10, 20, 30 och 50 år...



/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar