torsdag 23 maj 2013

Önsketänkande!

Skulle precis skriva ett grattisinlägg till mig själv. Började såhär:

För 23 år sen föddes det en bebis så söt att hela världen kippade efter andan...

Eeh, vänta lite nu... 23? Haha det är tydligen min mentala ålder och det jag tror att jag fyller! Fick sedan revidera texten lite...

För 31 år sen föddes det en bebis så söt att hela världen kippade efter andan...

Eeh, vänta lite nu... Söt är väl kanske lite av en överdrift i fallet med just den här bebisen... Tjock kanske är mer passande beskrivning... Fick revidera texten igen...

För 31 år sen föddes det en bebis så tjock att hela världen kippade efter andan och mamman hennes trodde hon hade vattenskalle.

Ja, det blev ju... inte så positivt kanske. Vi kör såhär istället...

För 31 år sen föddes jag! Grattis till mig på födelsedagen!





/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar