fredag 24 maj 2013

En alldeles perfekt födelsedag!

En finfrukost precis så man önskar sig den varje morgon! Eller ja... kanske inte varje morgon. Det vore kanske mest tragiskt...



Tårta med päronen och döttrarna följt av presenten... en pappåse jag skulle få fylla till bredden på ett loppis i stan. Lite tveksam, då jag egentligen aldrig hittar något på just detta loppis men inte ville göra mamma besviken, gick jag dit och ställde mig utanför enligt instruktioner jag fått. Då ringde min mor och skrattade halvt ihjäl sig för presenten var i själva verket bredvid... en timmas taktik massage!

Jag älskar taktil massage och jag älskar Ann som gör den! Hon är alldeles underbar och jag blir sådär lugn ända in i själen bara av att se henne. Jag kan verkligen rekommendera detta som present till någon eller som en grej att unna sig själv för välbefinnande. Ring eller gå in på salong Klipp dig och fråga efter taktil massage hos Ann. Du kommer inte att ångra dig!

Väl hemma väntade våffelkalas följt av jordgubbar och choklad i soffan då tjejerna somnat!



Det var en så mysig födelsedag och jag kände mig så uppskattad, glad, avslappnad och lycklig! Nu står jag mig ett år till.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar