tisdag 11 september 2012

Usch!

JAG HATAR NÄR HON GRÅTER SÅHÄR!!!!!!!!!!! PÅ 2 ÅR HAR DET INTE BLIVIT NÅGE LÄTTARE ALLS!

Folk får tycka vad de vill om det. Jag tycker att det är en vidrig känsla i min kropp när hon gråter på det här viset! Till alla som då säger att jag måste komma över den känslan, tala gärna om hur!
Verkar inte kunna göra några framsteg på den fronten själv, det river precis lika illa i varje cell och jag vill helst köra in huvudet i en vägg.

Är det bara jag eller hur är ni andra mammor? Tips mottages tacksamt för jag inser ju att jag snart har två som i värsta fall gråter sådär vansinnigt hemskt mycket samtidigt...

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Det är skitjobbigt, höll på att dö när jag skulle vänja honom att somna själv... Blir nog aldrig lättare om du frågar mig!

    SvaraRadera