söndag 30 september 2012

5 saker vi just nu...

... håller på med samtidigt här hemma...

1. Städar garaget. (mest Jens faktiskt men jag har tittat ut ett par gånger.)

2. Underhåller, matar, uppfostrar och lägger två barn. (mest jag men Jens har tittat in ett par gånger.)

3. Går igenom kartonger med Pennis gamla kläder och grejer och plockar fram till Lotta det som passar.

4. River ut garderoben och rensar bort oanvändbart (gravkläder och tight as hell- kläder). Har kommit så långt att hela golvet nu är täckt av kläder.

5. Ska försöka göra i ordning mig och alla paket för om en timma åker jag, Lotta och Adela till Annika för lite bebisgos!

I övrigt...

Detta är kvar att göra:
Tvätta, laga lunch, slå in paket, göra något åt den där klädhögen, packa ihop lindas kläder, sy klart byxorna.

Så då kan man ju undra varför jag lägger tid på att skriva här just nu?! Jo, jag ammar vilket lämnar mig ganska så stillasittande mitt i all röra.

Pysslig dag minsann! Får se vad vi hinner med, kanske får ta en skyffel från garaget och gräva mig fram i hallen genom alla kläder ikväll.

Någon har stäplat ut så back to work!



/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar