torsdag 27 september 2012

Torsdagstankar...

Det är inte alltid så lätt att förstå pennis lekar. Hon spenderade lång tid med att lägga Pippi, Tommy och Annikaka (som hon numera heter) precis så som hon ville ha dem...



Sekunden efter hon var nöjd med deras placering händer detta...



... hon kastar sig på golvet och skriker. Hm... kanske var hon inte nöjd med placeringen av dem trots allt. Viktigt det där ju! (I övrigt har det varit en ljuvlig dag med både Lillfis och mammans humör.)

Vi hade hur som helst en väldigt mysig lekstund i Pennis rum bara vi två. Uppskattat och behövligt tror jag för oss bägge.

Sen hoppade vi in i duschen tillsammans, min absoluta favoritgrej att göra med henne. När hon duschade ur schampo ur mitt hår och sen gav mig en ordentlig puss samtidigt som hon sa: Mimmi å mamma pussas kände jag att jag älskar så mycket att det gör ont i kroppen! Det kan inte rymmas så mycket kärlek i kroppen så jag riktigt kände det bubbla ut ur öronen. Det var en fin stund.

Jag sitter nu i soffan och tittar på vad jag åstadkommit i livet och känner mig så lycklig i själen över dessa flickor. Mina tjejer.

Nu blev det lite djupt här på sluttampen. Tror vi stannar här. Nu ska jag ta mig lite gröt och invända kockarnas kamp! Jag tänker minsann vara vaken längre än till åtta idag! Jooru!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar