torsdag 13 september 2012

Den 13/9.

Idag är det 13 september. Idag firar jag och Jens 7 år tillsammans. Konstigt det känns ändå, 7 år. Det är länge. Och ändå har det gått fort. Men det är väl så, den går fort tiden. Liksom springer iväg och man får kasta sig efter för att försöka hinna med.

Hur som helst började vi morgonen med att mysa i sängen alla föräldrar och alla barn i familjen. Perfekt start! Nu är Penni på dagis för att leka av sig lite på förmiddagen och jag tänker rensa ett av skåpen på min lista (skriver jag det här måste det ju göras tänker jag!).

Hur det sedan firas ikväll återstår att ses, men jag tippar på att det firas sparsamt med tanke på den 2 1/2 veckor gamla bebisen här hemma som sitter fast i famnen. Igår kväll åt vi en god middag då båda barnen somnat och sen såg vi en film. Det för mig just nu är firande nog. Tid tillsammans och bara prata, äta och slappa. Ovärderligt!

Tack för 7 år fyllda av minnen. Tack för två underbart fina barn som för alltid kommer fylla livet med glädje, kärlek och minnen.
Tack för dig.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar