onsdag 12 september 2012

5 saker...

... jag borde göra men inte hittar motivationen till av någon anledning.

1. Jag borde rensa ur och organisera ena garderoben i gästrummet.

2. Jag borde sluta äta socker som om det var basen i hela min kostcirkel! Nu!

3. Jag borde rensa bort alla gravidkläder som är tajta och fina på en gravidmage (alltså inte så fina längre när magen är lite mindre gravidfin och lite mer... "ätit lite för mycket pizza-degig").

4. Jag borde beställa tid för biltvätt, beställa tid på banken och för guds skull, beställa tid hos juristen!

5. Jag borde köpa mig ett par till ordentliga fotsnälla skor så att jag åtminstone har två par skor att använda. Jag borde också sluta nudda vid tanken på att börja använda mina snygga fast fotdåliga skor igen nu bara för att jag är bättre! Ta hand om mina fötter för alltid borde jag!

Kanske sker ett under och jag faktiskt tar tummen ur och betar av mina borden! Jag håller åtminstone tummen för det.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar