lördag 15 september 2012

Jag är skeptisk...

Idag var vi på tivoli för att Poppen skulle få åka karusell och hoppa i hopptorn. Eftersom det oftast inte synkas riktigt det vi tänker och det Poppen vill blev det varken något karusellåk eller något hopp. Men dock en fika på stan i solen och det gillade mamman!

Lunchen intogs sen på donken, mest för att det behövde gå fort för tröttheten började krypa på ordentligt. Jag vet inte jag... länge har jag hävdat att maten där är allt annat än god och idag stärktes bara den övertygelsen. Min hamburgare kom i den sedvanliga kartongen och tyvärr måste det blivit något fel för någon hade visst redan tuggat på den och sedan slängt ner den i kartongen från 5 meters håll. Typiskt.

Penni var dock glad och nöjd så det fick vara bra ändå.



Lunchen får inga tuggade burgare av 5 möjliga.
Förmiddagen som helhet får 4 tuggade burgare, hade fått 5 om det var jag som fått tugga min burgare först.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar