fredag 27 maj 2011

Min dag i bilder....

Okej, idag tänkte jag (i brist på annat att roa mig med antar jag nu när väderguden svikit mig!) göra ett "min dag i bilder" inlägg... men jag ändrade mig och nu ska jag göra "en bild i timman" inlägg istället och visa vad jag gör. Kanske inte är så många som hoppar upp och ner av just det, men det är så roligt att blogga från mobilen fortfarande så humor me.... okej?

Okej!
Bra så.
Då kommer första bilden inom kort.
Är ni med då?
Det är spännande det här va?
Lite nervigt och pirrigt?
Ni kan knappt vänta på att första bilden ska komma va?
Vad gör hon, tänker ni? Vad har hon för sig?
Vad ska hon göra senare idag, undrar ni?
Vad ska vi få se för bilder?


Har jag kanske för lite för mig idag?
Eventuellt.
Är det lite tragiskt detta?
Mycket troligt så.
Bekymrar det mig?
Inte så farligt.
Kör vi ändå?
Kan du lita på!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar