måndag 16 maj 2011

Gårdagens absoluta njutning!

Måste bara få lägga in en snabbis och berätta för er om den godaste måltid jag ätit i hela mitt liv. Igår fick jag nämligen serverat torskrygg med smak av vitlök, stekt gös med persilja samt lax som smakade honung och något mer som jag inte minns. Till det var det pressad potatis och en vitvinssås som fötjänar ett alldeles eget

Herre signe du och råde!!

Fast jag tror att vi måste säga det igen och denna gång högre. Säg det med mig och ta i med känsla

HERRE SIGNE DU OCH RÅDE!!!

Jag lyfter hatten för bröderna Orr och känner mig inte värdig. Fantastiskt gott var det!
Fantastiskt!

Här är några bilder från kvällen, endast på barnen dock... vi andra kom av någon anledning inte med på en enda.
 Tjejligan håller låda på golvet.
 Penni passade på att ringa några samtal...
 Fina tjejerna sitter bredvid varandra och äter. Penni norpade åt sig mat av Tilde när hon såg möjligheten. Tilde tyckte inte det var lika kul som hon kanske.
/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar