fredag 27 maj 2011

Ahmeeeeehhhhn åååhhhhh!

Jag skulle ju klippa gräset på framsidan ju! Nu är det ju massa blött överallt. Hur bra går det då tror ni? Va, va, va?! Vem bestämde det här?

Liza och jag skulle ju få ta en dagens på en uteservering ju! Nu är det ju massa blött överallt! Hur bra går det då tror ni? Va, va, va?! Vem bestämde det här?

Vi skulle grilla ikväll och sitta ute länge ju! Nu är det ju massa blött överallt! Hur bra går det då tror ni? Va, va, va?! Vem bestämde det här?

Dags att tänka om alltså... Jag tar en ljummen folkis och en falukorvsnaling och äter den i köksfönstret samtidigt som jag försöker tänka gräset kortare utanför. Nästan lika bra faktiskt.
Nästan.

/e

3 kommentarer:

  1. Det ska spricka upp framåt eftermiddagen.. :) Har JAG bestämt!!!!!

    SvaraRadera
  2. Va va det jag sa :) Jag styr vädret hahahaha

    SvaraRadera