onsdag 18 maj 2011

Första timmarna tillbaka...

Då har man jobbat de första riktiga timmarna sedan juni förra året. Lite nervöst var det men jätteroligt. Allt suck och stön kring jobbstart försvann nu när jag fick känna på och bli påmind om vad det egentligen är jag jobbar med, för det här tycker jag ju är fantastiskt roligt det här jobbet.

Jag träffade min blivande klass och hade en kort bildlektion, precis lagom dag för min del. Sen fick jag åka hem till min lilla och vår bubbla igen så dagen har varit mycket bra måste jag säga.

Fick jag då skoskav? Lite.
Gjorde det så mycket egentligen? Inte farligt.
Kommer jag ha skorna igen? Absolut!
Kommer jag då få mer skoskav? Mycket troligt.
Kommer jag att använda dem i alla fall och köra med plåster? Säkerligen.

Eftermiddagen bjuder på roligheter vill jag lova men det får jag återkomma till...

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar