måndag 8 augusti 2011

Tanke vs handling kl. 22.08...

Handling: Ställer ett stort glas med vatten utanför sovrumsdörren medan jag ska borsta tänder och tvätta bort smink.

Tanke: Kanske inte är bästa stället att ställa det här på. Undra om jag ska säga till Jens att det står här så han inte snubblar på det...

Handling: Säger inget ändå. Tvättar bort smink och borstar tänderna.

Tanke: Kan inte bli klar snabbt nog för så trött är jag idag efter föregående natts 2 timmars vakenpass. Nu ska jag bara kasta mig direkt ner i sängen och sluta mina trötta små blå.

Handling: Snubblar på glaset med vatten och spiller ut det över hela golvet.

Tanke: Jag är helt dum i huvudet. På riktigt.

Handling: Torkar upp vattnet.

Tanke: Detta är väl ändå så himla typiskt mig! Suck!


Note to self... om något känns som en mindre bra idé från början kan det bero på att det är det!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar