söndag 21 augusti 2011

30, men inte en dag över fabulous!

Hipp hurraaaaaaa! Igår firade vi Kajsa på födelsedagen med mat, musik (tveksamt i och för sig men okej) och diverse andra smaker. Som vanligt när vi ses fylls kvällen med skratt och prat och jag ville aldrig att det skulle ta slut...

Suddigt, suddigare, suddigast...

 Huvudpersonen själv, finaste, roligaste, snällaste, härligaste Kajsa! Grattis grattis igen!

Helena mitt i något... 
Av oss fyra hade alla en Iphone... vad säger det om telefonen? Bra skit!

 Mireille kom också! Det är alltid så kul när hon kommer, min lillasyster.

Jag fick en blomma i väldigt fin kruka och Penni fick ett paket i förskott. Men vi väntar till torsdag Kajsa. Fast det kliar i fingrarna redan nu!

En mysig kväll helt i min smak. Kajsa får se till att fylla oftare kan jag tycka!

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar