torsdag 25 augusti 2011

Igår fick jag ett sms från Jens. Det stod:

-ilan än6888880

Jag funderade länge på vad det var för konstig kod han skickat men kunde inte lista ut vad det betydde.

Jag hade även ett missat samtal och ett inspelat röstmeddelande. Jag ringde upp och där i andra änden hörde jag hennes söta små andetag. Att höra henne andas gjorde hela min dag. Sen hann hon säga Ah! innan det bröts. Det ah! bar jag med mig tills jag fick åka hem och krama om henne.

När jag sen pratade med Jens berättade han att vår lilla lärt sig öppna sin pappas telefon och lyckats både ringa och sms:a sin mor. Så jag ska för alltid spara det messet. Det första hon någonsin skrivit. Det måste säkert stå något väldigt viktigt och kärleksfullt där i tror jag!

/e

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Åååh. Jag tror det också! Nu blev jag lite blöt i ögat faktiskt.

    SvaraRadera