onsdag 10 augusti 2011

Första jobbdagen...

Dagen idag var händelserik. Den gick fortare än jag önskade måste jag ändå säga för jag hann inte alls det jag tänkt. Det var mycket för huvudet att sätta sig in och komma tillbaka till, men jag tror att det var så rätt att bryta av med en ny tjänst och göra något annat. Jag tyckte att det var roligt. Verkligen så roligt att jag såg fram emot att sätta mig och jobba lite nu ikväll. Nu gjorde jag ju inte det trots allt för jag gick ut och gick istället men bara tanken var väl bra, eller?

Det känns inte alls jobbigt att gå till jobbet imorgon utan kul. Sen hoppas jag att Penni imorgon, som idag, vaknar halv sju så jag hinner ge henne välling innan jag går upp. Det var en perfekt start på dagen må jag säga. Det gick bra att vara ifrån henne idag för jag vet att hon har så kul med den roliga pappan. Han är så fin med henne. Har sånt tålamod och hon är hans finaste finaste. Precis så som det ska vara.

Men jag önskar mig mms på henne imorgon med, det gör att dagen går ännu fortare kan jag tycka.

Nu lägger jag mig med Dr Drew. Imorgon kommer pysseltjejerna hit! Jag lägger mig glad, det är väl ett bra tecken va?

/e

1 kommentar:

  1. Va skönt! :) Jobbar du heltid eller? Om ni åker till medeltidsdagarna i Arboga i helgen så hör av er!! Puss

    SvaraRadera