onsdag 24 augusti 2011

Det här är varför jag inte hinner blogga...










Det vankas ju kalas i helgen. Min lilla fyller ett år och det måste firas såklart! Imorgon fyller hon så kalasandet börjar då och pågår hela helgen. Kan inte förstå att det gått ett år. Ett år har hon funnits och ändå är hon allt jag kan minnas som viktigt.

Dagen till ära passade hon på att bli sjuk, jätteförkyld och med lite feber så vi får väl helt enkelt se hur det blir med alla kalas. Men jag håller tummarna för snabbt tillfrisknande så gör det ni med!

I övrigt jobbar jag konstant så bloggen prioriteras inte högt alls längre. Finns inte tid över på samma sätt. Nu börjar jag ju läsa engelska också så nu blir det ännu mindre tid över. Hektisk tid framöver... Önskar jag kunde säga att det ska bli så himla roligt. Men det är ett nödvändigt ont. I alla fall pluggandet.

I helgen måste jag i alla fall vara ledig nog att få njuta av det enda ettårskalas Penni någonsin kommer att ha. Och få njuta av Penni.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar