tisdag 9 augusti 2011

Fin dag tillsammans...

Idag har varit en perfekt dag. Vi började med ett besök hos Sigge och Selma och fick en mysig liten stund även med deras mamma. Blev bebistokig såklart när jag fick gosa med lilla pluttan men nu måste jag säga att en vansinnig snart 1-åring som skriker lungorna av sig inne i sovrummet gjorde mig... lite mindre sugen än i alla fall.

Fick besök av Anka som hjälpte mig med saker inför skolstart, och då menar jag min egen eftersom jag börjar läsa engelska B på distans denna termin. Även kära mor och far kom hem från Lysekil och stannade till på en kaffe. Följde sen med dem hem till Kolsva och kom hem lagom till bad och sängdags. Emellanåt har vi också hunnit busa, gosa och leka. Jag har verkligen passat på att njuta av min lilla idag.

Vi har haft en perfekt dag tillsammans. Så perfekt att jag inte ville att den någonsin skulle ta slut. Inte Penni heller verkar det som med tanke på humöret där inne.

Undrar om jag säger det samma imorgon? Får väl se. För då smäller det i alla fall...

/e

2 kommentarer:

  1. Hoppas din dag blir bra trots allt. Sen får du komma hem till dina myslortar;)

    /Soffan

    SvaraRadera