måndag 15 augusti 2011

Min helg i bilder...

Vi startade helgen med kräftskiva i den mysiga stugan hos Pennis farmor och oj vad vi åt...Jättegoda pajer, jättegot bröd och jättegoda kräftor. Jättegott helt enkelt!




Farbror Nils och Penni på promenad...



Farmor Annika...



Hela glada familjen samlad!

På lördagen åkte vi en snabbis till Arboga för att titta på Medeltidsdagarna. Det var både upskattat och icke så uppskattat av min lilla. Till slut fick vi i alla fall åka hem med henne och stoppa henne i bingen för hon var alldeles för trött för att gilla narr som sjöng för kung och fosterland. Men några sjungande deltagare gillade hon...







På promenad med Morfar.



Sen kom Tilde på besök och lekte med mig och Penni hela eftermiddagen. Tilde är bäst! Blir alltid så glad av henne. Hoppas Penni blir likadan som Tilde när hon blir större.



På kvällen hade vi efter korvgrillning youtube-maraton där vi turades om att välja låtar vi ville spela upp för varandra. Väldigt trevligt var det!


En mycket bra helg är betyget. Jag längtar redan till nästa. Men så är det väl nu antar jag... Fast jobbet är kul tycker jag. Ska faktiskt sätta mig ett par timmar nu och förbereda sådant jag inte hann idag. Fråga mig inte varför för då blir jag bara sur och trött. Men nu är jag glad och pigg (are i alla fall).

Over and out...
/e




iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar