måndag 2 december 2013

Det är trots allt bara snor, det var värt lite kax!

Ja, ja jag inser att det kanske inte var så smart. Jag förstod egentligen att jag tog mig vatten över huvudet, att jag bara bad om det. Jag kände när jag sa det att jag liksom skulle få äta upp det på något vi.

Jag menar, hålla på och kaxa upp sig om att man inte varit förkyld en enda gång på hela hösten fat barn och man varit konstant snoriga, det är ju att skicka ett fint dekorerat egengjort inbjudningskort till årets största megakalas med bullar och tårtor i rader och rader och rader och rader (eh... tappade tråden lite här, vad pratade vi om nu igen?), som bacillerna bara inte kan tacka nej till.

Så tackar som frågar men nej jag mår inte helt bra faktiskt. Det blev min tur till slut med snor och halsont. Men det är ju bara en förkylning, haft såna förr och kommer ha dem igen. No biggie som man säger over there (oklart just var men det låter ju lite coolt väl?). Visste jag inte bättre dock skulle jag kunna prata om hur bra immunförsvar jag har och hur snabbt jag alltid blir frisk och att jag imorgon em förmodligen är på banan igen. Men nu vet jag ju bättre och torkar snoret i tystnad istället.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar