söndag 22 december 2013

Jag vill rikta ett innerligt tack...

... till min mor och far! I helgen har de tagit sig an minsting en natt och störsting (om man har behov för det, är det ett ord!) en natt. Det har gjort att vi föräldrar kunnat ägna oss fullt ut åt ett barn i taget och däremellan kunnat slappna av fullständigt!

Jag sov 10 timmar första natten och hör och häpna: inatt sov Lotta från 23.30-06.50 utan att vakna en enda gång!! Det har aldrig hänt! (Och förmodligen går det åt pipsvängen nu bara för att jag skriver om det men jag kan ju inte bara beklaga mig när hon sover dåligt utan måste ju även skrika ut från en bergstopp av lycka när hon sovit såhär bra! Så screw you jinx!)

Tack mamma och pappa! Det har varit så otroligt skönt, lugnt och välbehövligt för hela familjen! Nu är jag så full av energi att jag klarar vad som helst! Underbar känsla!

Så innerligt tack igen. Jag fullkomligt älskar er!

















/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar