onsdag 11 december 2013

Lek i park...

Jag kommer på inget sätt att ens låtsas att jag är en sådan här utemamma som i vilket väder det än må vara går ut en sväng varje dag med ett leende för att frisk luft i lungorna ger välbehag resten av dagen. Jag är nog snarare den här som, såvida det inte är varmt, torrt och sol såklart, tittar ut, ryser lite smått och drar igång en aktivitet inne istället. Allt för att slippa bli kall och blöt.

Men... idag tog jag mig i kragen och spenderade en stund i en lekpark för att bryta av lite i dagen. Tjejerna älskade det och jag... dog inte. Misstyckte egentligen inte ens så mycket. Det var rent av till och med lite trevligt, det var det faktiskt.

Och det ligger kanske ändå något i det där med frisk luft och välbehag...

Kanske eventuellt går vi ut fler gånger. Kanske...













/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar